Elina Karhula

Koronakriisin iskiessä oli tarve löytää nopea ratkaisu, jolla pystyimme tukemaan yksittäisiä taksiautoilijoita (260 kpl) avustusrahoitusten hakemisessa. Saimme Relionilta selkeät ohjeistukset eri rahoitusmuotoihin sekä ammattitaitoista, nopeaa puhelinpalvelua jäsenillemme, joiden liiketoimintaan koronarajoitukset iskivät kovaa ja joille erilaiset avustushakemukset ja niiden selvittely on vierasta.
Relionin kanssa saimme sovittua toimintaperiaatteet ja he tekivät autoilijoille selkeät ohjeet, joilla yrittäjät itse pystyivät rahoitusta hakemaan. Lisäksi saimme järjestettyä heidän kanssaan usealle päivälle myös puhelinpäivystyksen, jossa autoilijoita neuvottiin ja ohjeistettiin avustusten hakemisessa sekä osalle tehtiin hakemus Relionin toimesta.
Palautetta tuli autoilijoita suoraan meille ja he olivat todella tyytyväisiä saamaansa palveluun ja ennen kaikkea siihen, että apuun pystyttiin reagoimaan nopeasti. Relionin kanssa asioista sopiminen on ollut helppoa ja joustavaa. Olemme todella tyytyväisiä Relionilta saamamme palveluun.